04 03 2013

belgrad ormanı |  görsel 10
belgrad ormanı |  görsel 11
belgrad ormanı |  görsel 12

Kış mevsiminin bitimiyle bahara merhaba dediğimiz şu günlerde fırsat bulup doğa gezisi yapmak kadar insana huzur veren birşey olamaz.Tabii birde ağaçlar yeşillendiği zaman sevdiklerinizle beraber yapacağınız neşeli piknikleri enfes lezzetlerle süslemeniz dileğiyle...;) Devamı

21 10 2011

yaz tatili 2011 |  görsel 36
yaz tatili 2011 |  görsel 37
yaz tatili 2011 |  görsel 38

Çok şükür sonunda fırsat bulabildim ve yazmaya başladım yeniden.Öncelikle tatilde neler yaptığımı anlatayım sizlere.Bu senenin Mart ayında oğlumu sünnet ettirmiştik.Doktorlar erken sünnetin faydalarını anlatmakla bitiremiyor hatta bizim doktorumuzun dediğine göre 6 yaş sonrası yapılan sünnetin pek bir faydası olmuyormuş.2 yaşına kadar yapılmalıymış,zaten 2-6 yaş arası sakıncalı olduğu için yapılmıyor.Çocuğun psikolojisi açıdan da erken yapılması daha iyi hemde yarası daha çabuk iyileşiyor.1 hafta sürmedi bizimkinin yarası bayağı iyileşmişti.Tabii aileler sünnet merasiminden dolayı geç sünnet yaptırıyorlar,neyse bizde yazın sünnet merasimi yaptık.Yemekli ilahilerle güzel bir gün oldu.Aslında ben biraz daha geç yapalım diyordum merasim olayını ama anneanne babaanne dayanamayınca böyle erkenden yaptık.Ufak tefek sorunlar olsada güzeldi,bir şeyin üzerine çok düşünce çok güzel olmasını istedikçe illaki bir şey oluyor ve insanın içinde ukte kalıyor.Tabii sünnet kınası filan bir haftada yavaş yavaş hazırlandık.Tatlılar yaptık.Bu arada sünneti eşimin memleketinde yaptık.Sünnet yorgunluğunu attıktan sonra Pamukkaleye gittik,bir güzel gezdik oraları.Yolumuzu bir 10-15 km uzatıp Dumlupınar şehitliğini de ziyaret ettik.Oradan da babaannemin yanına Adapazarı'nın Karasu ilçesine gittik.Denize filan girdik ve Acarlar langozunu gezdik.Bir sabahta kahvaltıya gittik.Dünyanın en uzun langozlarından biri.Çok güzel doğal bir manzarası var,gitmenizi tavsiye ederim.Birkaç gün de orada kaldıktan sonra evimize döndük.İnsan gittiği yerde ne kadar rahat ederse etsin evini özlüyor illaki her ne kadar 15 gün olsa iznimiz :) Ramazan geldi geçti,yoğunluktan dolayı ancak fırsat bulup sizlere kavuştum ve işte tatilden fotoğraflarla başb... Devamı

30 11 2010

selçuklu mezarlığı

Bayramda çekitğim birkaç fotoğraf daha.Malazgirt savaşında şehit düşen askerlerimizin mezarlığı.Uzun olanlar erkeklerin diğerleri bayanların kabri.Acaba onların torunlarının torunları hala hayattalarmıdır? Devamı

akdamar kilisesi

En nihayetinde fırsat buldum ve blogumun başına oturabildim.Babam mecburi görevini yapmak için Ağrıda bulunduğundan Kurban bayramında ailemin yanına gittik.Bayağı gezdik.Aslında milletimiz biraz duyarlı olsa daha da güzel olur oralar.Gezdiğimiz yerlerden biriside Akdamar kilisesiydi.Van ın adasında bulunuyor.Hikayesine gelince eski zamanda kilisedeki rahibin kızı ile bir genç arasında geçen aşk hikayesi.kızın ismi Tamara.Delikanlı ile kız birbirlerini o kadar severlerki her gece kız ışıkla işaret verir,oğlanda yüzerek kızın yanına gelir.Bu görüşmeyi öğrenen baba bir gece ışıkla işaret verir ve ışığı suya atar.Işığın suya düştüğünü gören delikanlı suya atlar ve ışığa doğru yüzmeye çalışır.Genç ışığa doğru yüzerken 'ah Tamara' 'ah Tamara' der.Ne yazıkki akıntıya kapılır ve ölür.günümüze gelene kadarda ah tamara olmuş akdamar.Yalnız kilisenin dış duvarlarındaki resimleri görmelisiniz.Ne görmüşlerse zamanla resmetmişler.O zamanda ne ile nasıl yapıldı merak konusu ama en ilginci günümüzde meşhur olan fakat gerçekliği ispatlanmamış van gölü canavarınıda resmetmiş olmaları.Resimlerde de görürsünüz kayıktaki kişiler yılan gibi yaratıktan kurtarmaya çaılışıyorlar adamı.Ayrıca değişik kuş figürleride var.Turistlerde bayağı gidiyor zaten.Şimdilik bu kadar çektiğim fotoğraflarla baş başa bırakayım sizleri.   ... Devamı

13 08 2010

ölümsüzleşen anlar |  görsel 9
ölümsüzleşen anlar |  görsel 10
ölümsüzleşen anlar |  görsel 11

Tatilimize önce Sakarya'da başladık.Yeşillik olan yerler Maden deresi,deniz kenarı Karasu, aslında daha güzel ama biz tenha olan yeri tercih ettik.Sonrasında Akşehir ve Beyşehir'e gittik.Diğer fotoğraflarda oralardan görüntü.Aslında bir sürü fotoğraf var ama ben sade olanları yayınlamak istedim.Bu arada görmüş olduğunuz bu türbede Nasreddin Hoca'nın türbesi.Akşehir'den çok güzel Nasreddin hocalı ters giden duvar saati aldım.Gidip görülmesi gereken yerlerden biri. Devamı

13 08 2010

tatil bitti

Uzun bir aradan sonra nihayet karşınızdayım.Tatil hazırlıkları,tatil eğlencesi yok efendim tatil dönüşü derken bayağı bir zaman geçti ve mübarek Ramazan ayınada girmiş bulunduk.Hepinizin Ramazan ayı mübarek olsun,güzel bir şekilde değerlendirmek hepimize nasip olsun İnşaallah.Bu yazda yoğun geçti.Almanya'dan gelen amcalar,halalar;güzel ve dolu dolu bir o kadarda eğlenceli geçen iki köy düğünü.Birlikte yapılan gril partileri ve ardından bütün bir aileyle oynanan voleybol maçı (ki bu arada ben kazanan gruptaydım =) )çaylarımızı yudumlarken büyüklerin anlattıkları eski ve yeni hikayelerle geçirdiğimiz çok güzel zamanlarımız oldu.Deniz sefamızıda unutmayalım,minik prensimde ilk defa denize girmiş oldu;babası,dedesi,anneannesi ve teyzeleriyle çok şirindi tatlı yavrum.Annelik çok güzel bir duygu.Bu arada ben o anları fotoğraflarla ölümsüzleştirmiş oldum. Devamı

15 06 2010

çamlıca tepesi

Gitmeyeniniz varsa kaçırmaması gereken yerlerden bir yer.Haftasonunda kendimize bir güzellik yaptık ve Çamlıca tepesine gittik.Aslında akşam üzeri gitmelisiniz,çünkü orası hem gece hem gündüz ayrı bir güzellik taşıyor.Akşam üzeri giderseniz çayınızı içerken günbatımını izlemek zevkine erişebilirsiniz. Devamı